неділю, 8 листопада 2009 р.

Герой должен быть один

Нещодавно закінчив прослуховувати "Герой должен быть один", книгу двох, на мою думку найбільш талановитих і самобутніх авторів-фентезійників України- Громова Дмитра Євгеновича та Ладиженського Олега Семеновича, які творять(не побоюсь цього слова)під пседоніном Генрі Лайон Олді.Серед прихильників фентезі реклами, я думаю, вони не потребують.
Тільки не подумайте,що це було моє перше знайомство з даним твором.Прихільником творчості Олді я став давно, про що абсолютно не жалкую, але річ не про це.Я хотів би зупинитись саме на аудіоверсії твору.Честно кажучи, до сих пір знахожусь під враженням.Сильний по своїй суті роман, який був озвучений декламатором видавництва "Аудіокнига своїми руками" digig-ом, ніби отримав силу, силу звука, силу ємоцій і я би сказав ожив.Можливо громкі слова, але це так.Талант Олді та декламаторське мистецтво digig-та, створили ШЕДЕВР аудіокниги.

P.S. Прошу не сприймати це за рекламу, це мої особисті враження, якими я хотів поділитись.

Немає коментарів: